Tomasz Kopyra kontra Lidl: Awantura wokół piwa Argus

YouTube.com/rybitzky
YouTube.com/rybitzky

Słynny bloger piwny Tomasz Kopyra zauważył, że w najnowszym wideo promującym piwo Argus produkowane dla sieci Lidl pojawia się postać Tomasza Kopra - eksperta od piwa łudząco podobnego do niego samego. Kopyra (w żartobliwym tonie, ale jednak) zagroził Lidlowi pozwem. A na sieć natychmiast spadła krytyka ze strony internautów. W moim krótkim wideo ujawniam nowe fakty dotyczące sprawy, a także krótko oceniam piwo Argus Premium.

Wideo Tomasza Kopyry, w którym naświetla sprawę:

, , , , , , ,

Komentarze

  1. śmieszek poza kontrolo pisze:

    grupa hatak kiedy można spodziewać się napisów do tego filmu?

  2. a o co chodzi pisze:

    nie znam p Kopyra, interesuje mnie tylko czy piwo jest do wypicia czy nie

  3. Piotrek pisze:

    nie chcę wyjść na snoba, ale trzeba mieć nerwy, żeby tego Argusa przyjąć w całości, to nie tylko moje zdanie - jeśli analizować cenę do jakości - wtedy mogę się zgodzić na 2.5/5
    A za całą sprawę powinien być wdzięczny także Tomasz Kopyra - z całym szacunkiem do jego wiedzy i konsekwencji w blogowaniu i promowaniu piwa...W powszechnej świadomości marka "Lidl" jest wciąż bardziej rozpoznawalna niż "blogkopyra.com" ...Polscy blogerzy piwni nie powinni się w ogóle takimi piwami zajmować

  4. Dawid pisze:

    Te znaki jakości to normalnie się kupuje :) Firma wprowadza coś takiego, patentuje, robi "obiektywne" badania dla marki i przyznaje jej znak jakości. Znak jakości oczywiście jest za darmo, płaci się dużo za badanie na podstawie, którego ten "darmowy" znak jakości się dostaje.

Dodaj komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>